ALL OVER AGAIN

Cały czas zaczynam od nowa, robię dwa posty i znikam na 5 miesięcy. Raz nawet blog został usunięty, by po 2 miesiącach znowu go aktywować, ale nadal nic na nim nie publikować...
 ☹☹☹
Moje życie to pasmo zmian i niepowodzeń, braku czasu i nadmaru czasu, który jest marnowany na nic nie wnoszące seriale. Raz czuję, że chcę to robić i mam w głowie tysiąc pomysłów na postu, raz myślę, nże to bez sensu a cały mój blog wygląda żałośnie, nikt go nie czyta... itp, itp.
Ostatnie 2 miesiące to nie był najlepszy okres mojego życia, było dużo zmian, które mimo, że były moją decyzją, cały czas nie wiem czy słuszną. Zmarnowałam dużo czasu na przemyślenie, a czasem na użalanie się nad sobą. Teraz czas to zmienić!
Nadchodzi koniec semestru, piętrzą się notatki do nauki, zbliża się dużo kolosów i mordercza dla każdego studenta sesja. Trzeba się ogarnąć, wstać, wygramolić się z dołka i zacząć działać.

Wiem, że mogę pogodzić studia, pracę, blog i życie towarzyskie, muszę tylko wystarczająco mocno tego chcieć. Mam nadzieję, że tym razem chcę naprawdę mocno.!

3 komentarze:

  1. Kochana, mam dokładnie tak samo. Nie mogę się zdecydować, ciągle usuwam posty. Chciałabym, żeby były idealne. Non stop się zastanawiam czy to ma sens..
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też często tak mam, rzucałam bloga i pisanie, po chwili odczuwałam tęsknotę za wylewaniem swoich uczuć na blogu. W końcu powiedziałam sobie DOŚĆ, postanowiłam, że w miarę możliwości będę działać i rozwijać go. Z sukcesem powoli mi się tu udaje :) Nie przejmuj się i rób to co lubisz :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. okres mojego życia, było dużo zmian

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mrs. Adella , Blogger