Let's get started!

Dzisiejszym postem zaczynam moją przygodę z blogowaniem, natomiast w przyszłym tygodniu zaczynam inną, bardzo ważną przygodę - studia w największym polskim mieście, Warszawie. Co te przygody łączy? Obie od dawna były moim marzeniem. 



Chciałam studiować od zawsze i choć w moich marzeniach pojawiały się najróżniejsze kierunki i uczelnie, niezmienne było miasto - stolica. Warszawa - miasto, które nie śpi, w którym cały czas się coś dzieje i które jest jakieś pięć razy większe od mojego rodzinnego Radomia. Chciałam móc poczuć ten klimat, żyć szybko i kolorowo, uczyć się tu i bawić. 
O blogowaniu myślałam natomiast od jakiegoś czasu. Jestem bardzo zainteresowana tym tematem, śledzę dużo blogów - kulinarnych, lifestyle, fashion. Chcę się w tym sprawdzić, zobaczyć czy faktycznie mam coś do powiedzenia w tym temacie. Chcę zacząć walczyć o siebie i o moje marzenia.

O czym będę pisać? O moim życiu - studentki w wielkim mieście. Wiem jakie trudne jest przebrnięcie przez ostatnią klasę liceum czy technikum. Nauka, studniówka, trudne wybory, matura, rekrutacja, punktacja, przeprowadzka. To już na szczęście jest za mną i mam nadzieję, że dzięki moim doświadczeniom wasze będą łatwiejsze i lżejsze, a przede wszystkim mniej stresujące. 
Drugą sprawa to moje życie tutaj, w wymarzonej Warszawie, które zobaczymy jak się ułoży, czego się nauczę, kogo spotkam. 

Kim jestem? Mam na imię Ada, kilka dni temu przeprowadziłam się do Warszawy i zaczynam studia - dietetykę, a wraz z nimi spełnianie marzeń.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mrs. Adella , Blogger