TMI TAG!

"To much information" to bardzo popularny tag zarówno wśród blogerek jak i youtuberów. Polega na odpowiedzeniu na 50 szczegółowych i trochę śmiesznych pytań na swój temat. Dzisiaj moja kolej. Zaczynajmy.!



Pytania:
1.Co masz na sobie?
Dresy, za dużą koszulkę i niebieski szlafrok.
2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochany?
Na pewno wiele razy, ale nigdy nie byłam w poważnym związku.
3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie.
4. Ile masz wzrostu?
W dowodzie mam wpisane 160 cm, ale chyba mam troszkę mniej.
5. Ile ważysz?
Ok. 62kg, przy moim wzroście to zdecydowanie za dużo, więc cały czas nad tym pracuję.
6. Jakieś tatuaże?
W tym momencie nie, ale bardzo mi się podobają i może kiedyś się zdecyduję.
7. Jakiś piercing?
Przekute uszy.
8. OTP ? (one true pairing) para (tv) którą lubisz?
Nie posiadam.
9. Ulubiony program (serial)?
"The Grimm"
10. Ulubione zespoły?
One Direction, Maroon 5
11. Coś, czego Ci brakuje?
Odwagi i zdecydowania.
12. Ulubiona piosenka?
Na tą chwilę "Levels" Nick Jonas
13. Ile masz lat?
19
14. Znak zodiaku?
Panna
15. Czego szukasz u partnera?
Zaufania i przede wszystkim pełnego oddania.
16. Ulubiony Cytat?
"Tylko wariaci są coś warci" - Szalony Kapelusznik w "Alicji w Krainie Czarów"
17. Ulubiony aktor?
Bradley Cooper
18. Ulubiony kolor?
Czarny! Black is such a happy colour.
19. Głośna muzyka czy cicha?
Raczej cicha, chyba że ta imprezie.
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Do własnego, ciepłego łóżka.
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
2 minuty
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Co najmniej godzinę, zależy od okazji i tego jak bardzo dobrze powinnam wyglądać.
23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Jak byłam mała, z siostrą, non stop.
24: TURN ON. Co Cie kręci, co Ci się podoba u chłopców?
Humor, wyluzowanie, szczerość, mięśnie.
25. TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców?
 Wygłupy, zbyt duża pewność siebie.
26. Powód dla którego dołączyłaś do Youtube?
W moim przypadku - założyłaś bloga? Artykuł w Glamour, ale to długa historia.
27. Czego się boisz?
Milionów rzeczy: psów, ciemności, samotności, braku przyjaciół, że nie znajdę pracy, poznawania nowych ludzi, ośmieszenia, straty bliskich, śmierci, gasnących latarni, bliskości...
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dziś, po tym jak przez przypadek usunęłam wszystkie zdjęcia z pendrive'a.Wspomnienia z trzech lat liceum poszły do kosza.  
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz
Na pewno nie dawno i na pewno mamie.
30. Co oznacza Twój YT username?
Nazwa bloga to moje udziwnione imię, żeby było ciekawiej.
31. Ostatnia przeczytana książka ? i 32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Dawno nic nie czytałam, natomiast ostatnia książka to trylogia "Niezgodna".
33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
"Aż po sufit"
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Siostra.
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?
Mama.
36. Ulubiona potrawa?
Zupa grzybowa i ryba po grecku.
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Nowy York - marzę o tym. To miasto jest niesamowite, a przynajmniej w filmach na takie wygląda.
38 Ostatnie miejsce w którym byłeś?
Dom. <3
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Nie, czekam i jestem otwarta na propozycję, na pewno niedługo poznam dużo nowych ludzi, więc może się zadziać. 
40.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Dziś jak się żegnałam z mamą. 
41. Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził?
Dzisiaj rano - tak to jest jak ma się siostrę.
42. Ulubiony smak słodki?
Karmel albo czekolada.
43. Na jakich instrumentach grasz?
Żadnych, kiedyś bardzo chciałam się nauczyć grać na gitarze, ale nie wyszło. 
44. Ulubiona część biżuterii?
Naszyjniki.
45. Ostatni uprawiany sport?
Brzuszki i ćwiczenia na uda.
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
 "Stitches" - Shawn Mendes
47. Ulubiony tekst na podryw?
Bolało jak spadłeś z nieba?
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Zdecydowanie nie, jestem zbyt nieśmiała na podryw.
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z rodzicami i siostrą.
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Każdy kto chcę dowiedzieć się czegoś o samym sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Mrs. Adella , Blogger