NOVEMBER FAVORITES

Pierwszy post z ulubieńcami! Mam nadzieję, że uda mi się dodawać je systematycznie, co miesiąc w czterech kategoriach:

1. Kosmetyki&make up
2. Ubraniowa
3. Jedzenie&smakołyki
4. Lifestyle
5. Muzyka

Dodam tylko, że w ostatniej kategorii, będę dodawać ulubione rzeczy, niekoniecznie materialne, które sprawiły mi radość czy przyjemność w minionym miesiącu. :)



1. Kosmetykiem miesiąca zostaje krem do rąk i paznokci ARGAN&VANILLA z Eveline Cosmetics. Kupiłam go, ponieważ miałam suchą skórę dłoni i okazał się  świetny. Dobrze nawilża i przepięknie pachnie, a co najlepszego, ten zapach utrzymuje się długo po wchłonięciu kremu. 



2. Ubraniowymi ulubieńcami w tym miesiącu i podejrzewam, że w następnym również, są swetry! Ciepłe, milutkie w dotyku i co najważniejsze bardzo wygodne. Jak ich nie lubić?!

Różowy - C&A
Czarny - H&M
Biały - Sinsay


3. W tym miesiącu numerem 1. jest czekolada milka OREO. Uwielbiam ten smak, tak samo jak same ciasteczka. Jednak smak czekolady kojarzy mi się wyjątkowo w tym miesiącu i łączy się to z następnym ulubieńcem. To mama zawsze kupuje mi ten smakołyk, kiedy odwiedza mnie w Warszawie.


4. Tym razem, ulubieniec jest nie materialny. Są to wizyty rodziców i wyjazdy do domu. Jestem na pierwszym roku studiów i ciągle trudno mi się przyzwyczaić. Nie ukrywam więc, że trochę mi się tęskni za domem i rodzicami. Dlatego zawsze z niecierpliwością czekam na weekend, w którym będę mogła się z nimi zobaczyć. <3

5. Ostatnio bardzo spodobały mi się piosenki z nowej płyty Justina Biebera. 
A w szczególności jedna:
 "Love yourself"


1 komentarz:

  1. Super ulubieńcy :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mrs. Adella , Blogger