Little 2015 YEAR SUMMARY!

Sylwester 

Ostatni dzień roku - czas na podsumowania, rachunki sumienia oraz plany, marzenia, postanowienia. Rok temu tak właśnie zrobiłam - stworzyłam postanowienia ze wszystkimi moim pragnieniami, których spełnienie było moim zdaniem możliwe w nadchodzącym roku. Zapisałam je na malutkich karteczkach i schowałam do słoika, mając motywację i chęci by wszystkie się spełniły. 



Dziś otworzyłam słoik, prawda zakuła w oczy. Spełniły się tylko dwa z piętnastu postanowień: 
1. Zdałam maturę. 
2. Studiuję w Warszawie. 
Dlatego w tym roku postanowiłam pominąć postanowienia i wejść w Nowy Rok z jednym, jedynym, malutkim życzeniem:

<< Niech ten rok będzie lepszy niż poprzedni, albo chociaż niech nie będzie gorszy >>

2 komentarze:

  1. A mi, pomimo wszytko, ten pomysł się podoba. Ciekawa jestem, ile mi uda się zrealizować ... ;) Pisanie czas zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w tym roku wrzucałam karteczki do Słoika Szczęścia, super pomysł! :) A postanowienia mimo wszystko lubię, lubię po jakimś czasie podsumować co zrobiłam. Pozdrawiam i mimo że późno, życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mrs. Adella , Blogger